сряда, 9 май 2018 г.

Maybelline Total Temptation Mascara Review



Здравейте, романтици!
Днес бих искала да споделя с вас мнението си за най-новата и наскоро лансирана спирала на Maybelline Total Temptation. Получих тази спирала като част от подарък за рождения ми ден, но и сама бих си я купила от интерес и любопитство. В миналото съм оставала много доволна от спирали на Maybelline, особено от вече емблематичната и любима на всички Lash Sensational. Точно добрите ми впечатления и опит ме карат да искам да изпробвам всяка новолансирана спирала на марката, а и защото спиралата е любимата ми част от грима и винаги съм в търсене на добри попадения :)

Ще изпреваря нормалната хронология на пост ревю и още от сега ще сумаризирам основните си впечатления от тази спирала, по-точно - въобще не ми допада и трудно бих могла да намеря в нея нещо, което да ми хареса, че да мога да я препоръчам. За да разберете какво точно не ми допада, четете по-надолу.





Като за начало, тази спирала се лансира на пазара с изключително гръмки обещания. Според прозиводителя е толкова добра, че пристрастява. Но пък какво друго ще кажат от бранда, нали трябва да продават хората, това е основната идея на маркетинга. Позиционирана като спирала за обем, Total Temptation би трябвало да придава голяма плътност на миглите след няколко лесни и бързи нанасяния на най-добрата и супер гладка формула на туша на спиралите на Мейбълин. Освен това спиралата се води лесно отмиваща се (предполагам имат предвид че се премахва и само с вода, но аз лично не съм го пробвала). Води се още спирала подходяща за напластяване, като максимално драматичният ефект е на добре разресани и разделени екстра обемни мигли, а не "паякови кръчета" както често се случва при много напластяване. Формулата на туша е кремообразна (в официалната кампания дори се споменава текстура на мус). Освен това в състава е включено кокосово масло, което не само би трябвало да прави формулата уникална и по-лесна за ползване, но и да подхранва миглите в допълнение.






Опаковката е сладурска, розова и много инстаграмъбъл, но какво се крие в нея?
На първо място, четката е стандартна несиликонова. Няма нищо иновативно и различно във формата й, бих я нарекла типична за спиралите за обем с по-нагъсто разположени власинки. Леко е заострена и не е много голяма, което прави нанасянето и достигането на всички мигли сравнително лесно и безпроблемно, без опасност да се изпоцапате. Все пак за жалост не "хваща" всички мигли от раз и трябва повечко работа, за да бъде оцветено всяко косъмче. Но не това е най-големият проблем в случая.
Формулата на спирала е много странна, трудно ми е да я опиша. Усеща се по-различна от другите спирали, както обещават от бранда, но тушът сякаш е твърде лек, вероятно твърде кремообразен. Току-що закупена и отворена, спиралата вече се усеща празна, без тушът да е засъхнал. Самата четка не извашда много продукт от тубичката, затова са нужни няколко слоя дори и да се стремите към естествен вид. Да получите много драматичен вид пък е почти невъзможно и са нужни мнооого напластявания, които пък завършват в адски слепени мигли.
Крайният ефект? Незадоволителен! Миглите не са удължени, не са обемни, не са разресани, не са извити и дори не са достатъчно черни. Просто се вижда, че е нанесен продукт на тях и това е всичко. Никакви допълнителни подобрения по естествения им вид. По мое мнение Total Temptation буквално не върши абсолютно никаква работа, независимо вие какво търсите в една спирала - тя просто не го може. Много съжалявам че е така, защото Maybelline вдигнаха много изискванията и нивото след Lash Sensational, а с последните си няколко спирали просто не могат дори да се доближат до предишния си успех. 
Нямам наблюдения спиралата да се рони или размазва след няколко часа носене, но бих искала да проверя това в по-екстремни летни горещини. Не се отбелязва и по клепача. Дали е толкова лесна за премахване, че да може да се отмива само с вода също ме съмнява. Аз лично я махам една идея по-трудно с мицеларна вода или мокра кърпичка. Докато други спирали изчезват от раз след едно тампонче напоемо с мицеларна вода и нежно търкане, този туш има нужда от две тампончета на око, иначе ще се налага да се разхождате с "панда" ефекта. 
Спиралата има лек и приятен парфюмен аромат. За мен лично това е излишно за такъв продукт, но не ми е неприятно. Ароматът не е силен, не дразни, не се усеща по време на и след нанасяне. Трябва да подушите тубичката или четката, за да го усетите.
Като цяло това е моето мнение за Maybelline Total Temptation. Дали бих я препоръчала? Мисля че е ясно че не бих. Прощавам и този малък гаф на Мейбълин и съм в очакване на следващата велика спирала от тях!












Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)