четвъртък, 7 декември 2017 г.

Primark Giveaway Time!!!


Йей! Време е за предколедна игра с награди, в която една от всички вас ще има късмета да спечели тези сладурски козметични продукти и аксесоари от Primark, цели 9 на брой! 
И така, ако искате да спечелите наградата от 9 Primark козметични продукта, които аз подбрах за една от вас, аз ще се радвам и ще съм благодарна да се включите в моя гивауей на страницата на блога във Фейсбук, която може да намерите като кликнете точно ТУК
Ето какво може да получите като подарък:
*комплект от гъбичка за нанасяне на фондьотен с допълнителен сладурски кейс, в който да си я държите
* два броя сенки за очи - едната сянка е в класическо златно, а другата, признавам, инспирирана е от най-новата палитра на Urban Decay и е в красиво вишнево. И двете са идеални за предстоящите празници и поводи!
* един брой гланц за устни в красив неутрален цвят, който лесно се съчетава с всевъзможни комбинации грим на очите
* два броя лак за нокти в много подходящи за сезона цветове
* три броя от едни от най-любимите ми моливи за устни, като съм се постарала трите цвята да са различни, за да има разнообразие

Надявам се бъдещата собственичка на този сладурски козметичен комплект да се зарадва и да използва всичко с удоволствие!
А ето ги и правилата:
1. Посетете страницата на блога във Фейсбук ето ТУК и я харесайте.
2. Намерете там поста за гивауейа и го харесайте, споделете и в коментарите тагнете един човек по ваше желание, няма значение дали е роднина, приятел, познат :)

Това е всичко! Ако изпълните условията по-горе, автоматично ще участвате в играта, в която победителят ще бъде изтеглен на случаен принцип на 20.12! Точно така, имате две седмици да участвате, но аз предлагам да не отлагате, ако сте харесали наградата :) 















Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)