вторник, 19 декември 2017 г.

Non-Traditional Christmas Gift Guide


Всъщност наричам тази публикация нетрадиционен наръчник за коледни подаръци, а възнамерявам да ви говоря точно за най-традиционните и най-хубавите подаръци... Да речем че заглавието на поста е за да привлече повече внимание, защото да, много добре знам, и на мен много ми омръзнаха десетките тематични публикации заляли блогосферата през последните седмици. Че на кой му е притрябвал още един пореден пост, който да "учи" какво да купиш за хората, които точно ти познаваш най-добре, за твоите близки и приятели?!
Без да искам да обидя никого, но аз ги подминавам тези публикации. Затова ще ви разбера ако вие подминете моята, но ако все пак сте дошли тук и сте се заседяли, нека преминем по същество.
Та, традиционни ли са всъщност най-традиционните "подаръци" в днешния консуматорски свят (простете, още ми "държи влага" дисертацията по маркетинг, която упорито се опитвам да редактирам окончателно тези дни)? Разбира се, всеки човек си има своите материални слабости и в това няма нищо лошо! Какво му е лошото и греховното да обичаш козметика, обувки, технически джаджи и т.н., като всички тези за още един източник на щастие?! Не се изненадвайте че тази публикация ще е пълна със снимки на материалните изображения на моите малки радости, въпреки "пълнежа" от думи. Но пък най-хубавите подаръци са нематериалните, както може да се уверим във финалната част на всеки един коледен филм излъчен по телевизията през този месец. А и никой няма нужда от филми, ние тези неща си ги знаем, просто понякога ни трябва напомняне. Та, ако имате нужда от напомняне, ето няколко страхотни коледни подаръка, които да подарите на близките си тази година :)



Обич
Разбира се, че знаехте, ще започна точно с това. Любов и обич, колко прозаично, нали? Аз даже не мислех да включвам обичта в тази публикация, толкова ми е клиширана като предложение и на мен, обаче после се сетих - кой е подаръкът, който винаги би ме зарадвал, независимо в кой етап от живота ми се намирам, независимо интересите и вълненията на днешния ден. Кой е подаръкът, който не бих върнала, не бих заменила, не бих преподарила (и вие го правите понякога, признайте си!), не бих захвърлила в някое шкафче и забравила, не бих си спомняла за него с лека досада? Кой е подаръкът, който винаги бих искала да получавам и никога не би ми омръзнал? И отговорът си дойде някак естествено...


Fluffy Open-Toes - Primark
Bag - Primark


Juicy Couture Perfume Set


Swarowski Earrings


Здраве
Не, не съм полудяла, знам че здравето все още е едно от малкото неща, които човешкият разум все още не е успял да контролира всецяло. Обаче докъдето ни стигат силите и волята, нека подаряваме повече здраве на себе си и на околните, които обичаме. Да сме по-грижовни към физическата опаковка с по-чиста храна, по-активен живот, повече удобство ако щете. И по-важно - да се грижим за менталния ни свят като се стремим към по-малко стрес, повече разпускане и усмивки, по-малко изисквания към себе си и да спрем да пренебрегваме желанията на сърцето. А ако успеем да помогнем на нашите близки и приятели да усвоят тази философия, то ние сме успели да им подарим здраве за години напред. И въпреки че мразя да се фиксирам върху несъществуващи болести, но профилактичните прегледи могат да бъдат спасение, в буквалния смисъл на думата. Ако нещо ви тревожи, не го отлагайте, отидете на лекар. Не е егоистично и не търпи отлагане. Ако нещо ви тревожи за някой от вашите близки - напомнете му, че трябва да си направи профилактичен преглед. Ако нещо ви предложи в поведението и настроението на приятел, седнете и поговорете. Един простичък разговор и изливане на душата може да излекува много рани.


Ted Baker Gift Set

Too Faced Better Than Sex Mascara

Range Christmas Ornament


Внимание
Не мога да ви опиша колко пъти в живота си съм съжалявала, че не съм обърнала достатъчно внимание на някого. И знам че не съм сама, знам че и на вас се е случвало. Забързано ежедневие, крайни срокове, много задачи накуп, изискващи шефове, изпити и какво ли още не често се превръщат в оправдание да не се срещнем с приятел, да не придружим родител, да не помогнем на брат или сестра, да не поиграем с дете или племенник. Не, не ме разбирайте погрешно, аз не живея с някаква химерна идея, че от днес захвърлям всичко, забравям за стремежи, за кариера, за това, за което се боря, към което се стремя, което градя, само за да мога да си вирея спокойно в домашна среда или в кафето с приятели. Всъщност ако го направя, много бързо ще си остана сам-сама, защото околните, колкото и да искат да са с мен, те също имат своите ангажименти, задачи и вниманието им е изчерпаем източник. Обаче съм решила да спра да си търся оправдания, за да не отделя внимание на някого, защото понякога ми се случва. Понякога до такава степен се натоварвам доброволно с работа, ангажименти и амбиции, че мога да не подаря от вниманието си на никого с дни... даже седмици. И това не е хубаво, не е смислено, та аз прекратявам порочната практика!



Chip Backpack - Primark

Jumper - Primark

GOT T-Shirt and Rudolf T-Shirt - Primark



Помощ

В духа на разсъжденията и това, което споделих по-горе, се сещам, че освен внимание трябва да подаряваме и повече помощ. Не, наистина, какво ни коства? Какво ни коства да отделим няколко минути/часа, за да помогнем? Да изоставим времето си за почивка/хоби през деня, или да отложим пътуването през уикенда, ако сме помолени да помогнем? А дори и никой да не се е обърнал към нас с молба, ние познаваме близките и приятелите си добре и знаем, кога имат нужда от помощ, но не искат да ни тревожат и ангажират. Изненадайте ги! Дори и да е нещо мъничко като бързо изчистване с прахосмукачка, бърсане на прах, смяна на спалното бельо с чисто и свежо, няколко изгладени ризи, или сготвен обяд. Обикновено не ни коства нищо да направим тези неща, но благодарността ни дава толкова много в замяна. Да помогнеш на близък обикновено дори не е безвъзмезден подарък, а по-скоро неизказана бартер сделка, защото винаги ще ти се отплатят. Така че нека бъдем добри. Преди време бях прочела някъде, че трябва да спрем да се ядосваме и отговаряме с досада на родителите или бабите и дядовците си, които все не могат да разберат как се пуска лаптопа, как да се логнат във Фейсбук или как да си проверят пощата, защото само до преди няколко години те всъщност са учили нас как да ядем с лъжичка, да ходим и да говорим. Мисля че този пример много ясно илюстрира какво трябва да е отношението ни към нашето семейство и близки.



Slippers (clockwise): BM, Primark, Kaufland


Hand-Made Scarf


Pajama - Primark


Miu Miu Inspired Flats - Primark


Знание
Оставих любимото ми за край :) Аз съм си многознайка, това е очевидно :) Имам си една любопитна Луна в Близнаци, която постоянно иска да знае всичко за всичко. Имам си и едно Слънце в Овен, което не ми дава мира докато наистина не науча всичко за всичко :) Но никога не съм обичала фалшивите прояви на знание, показното им натрапване. Просто винаги съм вярвала, че мога да заразя околните с моя нестихващ ентусиазъм да науча максимално за света, който ни заобикаля. Разбира се, не знам всичко, не знам дори и половината от това, което може да се знае. Но важното е, че имам желание да уча, всеки ден, по много. И не ми се свиди да споделям всичко, което знам. Знам, че и вие не се скъпите да раздавате знание безвъзмездно! Затова нека отделим време да помогнем на приятел да научи чужд език, който го затруднява. Дори и за един час пак може да сме от голяма полза. Да споделяме неща, които ние знаем, а другите искат да научат. Да помогнем на малките да научат как се събира и изважда, да помогнем в писането на домашни. Случайно да подхвърляме в обикновени разговори по нещо любопитно и интересно, което сме прочели. Знанието обогатява околните и обогатява нас, когато го споделяме с околните. То не се износва, не се изхабява, не свършва, затова не го пазете само за себе си.







1 коментар:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)