четвъртък, 5 октомври 2017 г.

Random Autumn Favourites 2017


Настроението е много есенно и аз не мога да бъда по-щастлива, наистина. Толкова ми е хубаво, че нито стресът, нито умората, нито ангажиментите и многото работа, нищо не ме притеснява в момента. Надявам се това настроение да се задържи за по-дълго. Както и да е, днес сме се събрали, за да поговорим на кратичко за някои случайни (не задължително) есенни любимци от последните седмици :)



Досега не бях чувала за продукти на Dusch Das и нямам представа от къде могат да бъдат закупени тези душ гелове, защото ми ги подариха, за да ги изпробвам, но така се случи, че доста ми допаднаха и ето ме тук - споделям ви за тях. Та, ако случайно попаднете на душ гелове на марката - препоръчвам да ги пробвате (плюс че съм убедена, че няма да са никак скъпи). Ароматите определено не са класически есенни или зимни, но това не ги прави по-малко приятни - магнолия и смокиня с розово масло, а и са много интензивни, не само че изпълват цялата баня, но и се задържат по кожата за час след къпане. 




От години искам да имам електрическа четка за почистване и ексфолиране на кожата на лицето. По начало бях започнала да се подготвям за покупка на Clarisonic, но все не можех да се примиря с високата цена. Но преди два месеца желанието ми най-после се сбъдна. Е, не е Clarisonic, но аз съм много доволна. Преди около два месеца забелязах, че в enzo.bg се продава промоционален комплект от епилатор и четка за лице на Braun с подарък тример. И понеже имах нужда и от епилатор и така или иначе спестявах за покупката на такъв, тази промоция просто се появи в най-подходящото време (да вметна, че всичко закупих със свои пари, нищо не ми е изпратено за проба). За епилаторът и по-подробно за четката на Braun ще ви разкажа в една от следващите публикации съвсем скоро, но нека го спомена и тук - много се радвам че притежавам тази четка за лице и съм много доволна. Разбира се, единствената ми база за сравнение с механичното почистване на лице и може би четките на Clarisonic са много по-добри от моята на Braun, но като цяло аз забелязвам положителни резултати, видимо по-чиста и свежа кожа и определено долавям разлика от преди, когато не използвах четка.



Един старичък лак за нокти на Pastel с номер 129, който много ми допада да нося точно този сезон. На снимката не си личи много добре, но цветът е много интересен, преливащ и перлен. Не мога да определя точно какъв е, може би някаква много интересна смесица от кафяво, сиво, лилаво и розово. Стои много интересно на ноктите и има металически ефект, който е така актуален този сезон както в дрехите и аксесоарите, така и в грима и маникюра. Въпреки че е доста старичък, този лак за нокти нито е засъхнал, нито е започнал да се сгъстява. Нанася се лесно, въпреки че четката му е тънка, а аз не съм фен на такива, и не става на черти или мехурчета. Стои плътно на два слоя и не се бели прекомерно бързо. С подходяща база или топ може да изкара и до седмица.









Есенно настроение се прокрадва и в избора ми на дрехи и аксесоари. Бежавата чанта на бели точки е страхотна. Много е подходяща за сезона не само заради цветовата гама (която се съчетава много лесно с абсолютно всичко), а и заради моделът, който напомня на ученическа чанта и е в унисон със сезона. Този чоукър е от Primark и е в същата цветова гама на чантата. Много ми харесва колко е оригинален и различен от всичко останало, което виждам по магазините. Чоукърът асоциирам с етно вълната в модата, която е съвсем ясно доловима и в този топ. Има много чаровно 70-тарско излъчване, а и цветовете му са подходящи за сезона. Обеците пък са от Sainsburry's и са с по-класическо излъчване, но пък ярките червени камъни компенсират за по-обрания и семпъл модел. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)