четвъртък, 27 април 2017 г.

Maybelline Lash Sensational Luscious and Primark PS... Eyeconic Mascara


Здравейте, романтици!
Днес реших да намина и да споделя с вас две кратички ревюта на спирали, на които иначе не искам да посвещавам отделни обстойни ревюта, просто защото не си струват чак толкова.
Едната спирала е относително нов продукт на българския пазар, става въпрос за Maybelline Lash Sensational Luscious, а другата не може да бъде закупена в България, а само в магазини Primark, защото е продукт от тяхната собствена козметична линия, но пък е изключително евтина и ако имате желание да я пробвате и достъп до магазин, може да прочетете повече за Primark PS... Eyeconic Mascara.


След огромния успех на Maybelline Lash Sensational, която наистина се оказа една сензационна спирала и вярвам почти всички момичета се влюбихме безумно в светлата розова опаковка и невероятното й съдържание, което прави едни от най-прекрасните мигли, от козметичния бранд решиха да попълнят линията с един по-различен вариант спирала - Maybelline Lash Sensational Luscious. Първоначално нямах намерение да я пробвам, защото се бях запътила да си купя отново от оригиналния вариант, но след като влязох в един Boots и видях че розовите тубички са изчерпани, реших че е редно да съм добра бюти блогърка и да заложа на нещо ново. 
Maybelline Lash Sensational Luscious идва с обещание за същото страхотно качество на оригиналния вариант, та дори и подобрено, защото гарантира по-черни, драматични и подчертани мигли. Опаковката много наподобява тази на оригиналната Lash Sensational, но тук цветовете са разменени като преобладава черното. Четката на по-новия вариант отново е силиконова, голяма, доста твърда и с къси снопчета, но тук липсва леко "вдлъбнатата" форма, която при оригиналния вариант чудесно пасваше на миглите ми като ги обхващаше от край до край и придаваше страхотна извивка. При по-новия вариант четката е обла, "снопчетата"  са доста по-къси и по-редки, което заедно с консистенцията на самия туш е причина да излиза твърде голямо количество продукт.
Самата текстура на туша е по-скоро странна за мен, не е твърде гъста, не е твърде течна, но е някак лепкава?! Според производителят, Luscious има в съдържанието си восъци и хидратиращи ценни масла. Вероятно поради тази причина консистенцията е по-необичайна, може би по-восъчна, ако това има смисъл, заради което е и по-лепкава. На миглите изсъхва сравнително бавно според мен, особено ако прекалите с нанасянията. Заради рядко разположените влакна на четката и необичайната консистенция на туша, твърде много продукт попада на миглите, като това поставя тази спирала в графата на ефект "крачета на паяче". Ефектът не ми допада въобще, може би за някои от вас би допаднал супер драматичния ефект на плътно обвити мигли, наситено черни и доста обем, но на мен повече ми харесва ефектът на оригиналната Luscious - перфектна извивка, перфектно разресване и перфектно издължаване със сравнително задоволителен обем. 
Изненадващо за мен, понеже не наблюдавам често този недостатък, но тази спирала се размазва безумно много. Може и да се дължи на по-влажния климат във Великобритания и с нетърпение очаквам да мога да я тествам и в България, но размазването е факт, има го всеки път при носене по долния клепач и по костта под веждата. И както се досещате, въобще не ми допада.
И ако дотук не съм ви разубедила да дадете парите си напразно за тази спирала, ето го основният й недостатък - почти невъзможно е да бъде премахната. Досега не съм попадала в ситуация, в която мицеларната вода на Bioderma да има проблеми с премахване на козметичен продукт, но сега го изпитах на свой гръб. При натиск на окото с доста напоена тампонче и последвало търкане, спиралата става изключително лепкава на миглите, едновременно с това започва да се рони и като цяло остава доста голямо количество лепкав продукт по миглите, независимо колко и с какво търкате и миете.
Изключително съм разочарована от тази спирала и умът ми не побира как може оригиналният вариант да е толкова перфектен, а уж по-добрата версия да е такова недоразумение.






И тъй като в един момент просто се отчаях и предадох да ползвам Maybelline Lash Sensational Luscious, реших да дам шанс на спиралата на PS..., или собствената марка на магазини Primark. Признавам, спечели ме ниската цена, но и факта, че в едно-две ревюта я сравниха със спирали на Benefit като ефект и форма на четката. Истината е, че за самостоятелно ползване това отново не е спирала, която ми допада. Има огромна вероятност да съм си купила отваряна и позасъхнала спирала, но ако не това е случаят, то този продукт има изключително сух и странен лично за мен туш. Заради специфичната консистенция на туша, носена самостоятелно и независимо на колко пласта, тази спирала стои много естествено, почти незабележимо. Четчицата пък има много къси и редки влакна и не успява да обхване добре всички мигли. Всичко това като сбор прави тази спирала чудесна за разресване на миглите и нищо повече - няма обем, няма удължаване или извиване. Не се рони и размазва, сваля се лесно с мицеларна вода, но на фона на всичко написано по-горе, аз не определям тези качества като мотивиращи за покупка. 

Съчетавам двете спирали като първо нанасям тази на Maybelline на дебел слой и после разресвам с тази на Primark. Тогава крайният ефект става задоволителен, но не мисля че си струва труда на фона на толкова много други хубави спирали. 

С времето спирала на Maybelline си остава все така лепкава, консистенцията на туша на се променя. Тази на Primark свърши или изсъхна преждевременно след около 20-тина ползвания и вече е в коша. 










Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)