четвъртък, 30 юни 2016 г.

Kind to Skin


Едва ли остана човек, който да не е научил за промоцията на La Roche-Posay Bulgaria това лято, но аз отново да напомня, нали казват че повторението е майка на знанието, а и в тази жега лично при мен мислите се изпаряват по-бързо от газираните балончета в чашата ми. Та, всичко е много просто, трябва да посетите аптека, партньор на промоцията, да поискате или да ви посъветват за един от трите комплекта мостри на продукти за различни проблеми на чувствителната кожа. Комплектите идват в малки картонени кутийки, а на гърба на всяка от тях ще откриете талон. Щом решите да си закупите пълноразмерен продукт на La Roche-Posay (никой не ни задължава, разбита се), не забравяйте да носите със себе си и попълнения талон, защото той ви дава възможността да получите като подарък комплект от още три почистващи продукта за чувствителна кожа за тестване, но всъщност в супер щедро количество като за мостри. Точно за тези три продукта искам да поговоря днес - почистваща мицеларна вода пяна, Rosaliac почистващ и дегримиращ мицеларен гел, Toleriane дермопочистващ флуид


Почистваща мицеларна вода пяна - Мицеларната вода става все по-силно застъпена в ежедневната рутина по почистване и грижа за кожата. Както ще видим и от почистващите продукти на La Roche-Posay, освен като самостоятелен продукт, тя все по-често започва да влиза в състава и на нови, по-иновативни продукти. Пример за това е тази почистваща пяна. Ако трябва да съм откровена - въобще не съм фен на пяната за измиване на лице. Падам си по hardcore измиващите продукти, а самата пяна, независимо от бранда, винаги е била прекалено щадяща, мека и нежна за мен. Но пък ако кожата ви е супер чувствителна, навярно това е точната формула за вас. Въпреки че няма да усетите чувството на "скърцаща" от чистота кожа, този продукт съвсем успешно ще почисти кожата от натрупаната нечистотия и ще ви остави с чувство за много добре хидратирана и подхранена, мека и нежна кожа. В състава на продукта липсва сапун, алкохол, оцветители и парабени, на което основно се дължи щадящата и нежна природа, а в добавка pH-то е физиологично. Опаковката е удобна за ползване, с помпичка, която преобразува продукта от течност в мека и пухкава пяна, без нужда да търкате активно, за да се разпени. Няма аромат, не дразни кожата, нито очите, отмива се лесно. Не ми харесва, че никак не помага за контрола на омазняването на кожата, но за тази цел си има други продукти, този, както вече казах, е специално създаден да откликва на нуждите на много чувствителната кожа. За мен истински минус е, че разходът на продукт е голям. Отчасти вината е моя, защото аз ползвам повече от необходимото, но пък така и не мога да убедя себе си, че пяната е достатъчно ефективен продукт за моето лице.


Rosaliac почистващ и дегримиращ мицеларен гел

На ето това вече му казвам иновативен и интересен продукт. Възторгът ми е резултат не на сложните методи и съставките, които формират този продукт, а по-скоро на усещането от ползването му. Макар че съм върл фен на оригиналната мицеларна вода за почистване на грима и кожата на лицето като цяло, не мога да отрека, че мицеларният гел е една идея по-забавен и интересен. Консистенцията, в която може да видите стотици мехурчета, е точно гелоогразна, дори напомня на желе, желе от вода. При допир с кожата усещането за свежест и хладина се долавя моментлно, като остава така минути, след като привърша с използването на продукта. Много приятно, много леко и свежо, точно това усещане търся в почистващите си продукти през лятото, за да убедя мозъка ми, че те наистина действат. За мое голяма съжаление, аз не мога да ползвам този продукт в близост и върху очите, защото на мен ми пари доста силно. Иначе по никакъв начин не дразни кожата, даже я успокоява. За премахване на по-силен грим вероятно ще се наложи да търкате малко повече, но ежедневния, по-лек грим премахва лесно и без да натискам. Продуктът остава лек филм по кожата, не е мазен или лепкав, който попива доста бързо и оставя лицето ми гладко и меко.


Toleriane Дермопочистващ флуид

Още един продукт за почистване и премахване на грима. От La Roche-Posay описват продукта като мляко с флуидна текстура, богато на хидратиращ глицерин. Както и в останалите продукти на бранда и тук излишните съставки са сведени до минимум, за да може грижата да е максимално щадяща за чувствителната кожа, така че липсват парабени, добавени аромати, консерванти и подобни. От тийнейджърските години имам ужасни спомени от млеката за почистване на грим тип бадемово, краставица и т.н., които бяха с ужасна гъста консистенция, която запълваше порите и оставаше лицето адски мазно. Но този продукт наистина няма нищо общо. Въпреки че текстурата му е плътна и подхранваща, напълно липсва тежкото и мазно усещане, вероятно заради факта, че го описват и като флуид и това също се усеща. Отново, както и при предния продукт, тежък грим не може да свали с един замах, но пък с ежедневния лек се справя без много търкане. Не пари на очите и не дразни кожата, не запълва порите, а филмът, който остава за кратко преди да попие напълно след минути в кожата не е нито мазен, нито лепкав, а по-скоро хладен и свеж като при мицеларния гел. 














1 коментар:

  1. Снимките за статията са страхотни! Що се отнася до продуктите не съм ги ползвала, но доверявайки се на теб бих ги опитала.! :)

    ОтговорИзтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)