четвъртък, 10 септември 2015 г.

Cozy


Още преди да напиша встъпителното изречение на тази статия вече знам че по-голямата част от вас знаят как ще започна - на прага на есента сме. Да, това изречение вече е дало началото на не една или две блог статии и още толкова ще занимаят вниманието ви след подобно начало. И за това си има съвсем логична и лесно обяснима причина! Защо отбелязваме преминаванията от сезон в сезон като важни събития ли? Защото са точно такива! Все пак, праговете не са ли най-прекрасното време от годината?

Всичко се дължи на тази изначална и неоспорима истина, че всички се стремим към промяната. Всички. Даже и тези, които привидно търсят стабилност и спокойствие. Това просто е заложено в нас и няма как да го променим, а и няма причина да го правим. Макар и някои от нас да се изтощават по-бързо от стабилността, а други да й се наслаждават с повече търпение, това да се движим напред, пък било то и в кръговрат е единственият постоянно работещ двигател, неизчерпаем ресурс. Ето защо промяната на сезоните е така вълнуваща и всички я чакаме с нетърпение (някои повече, други по-малко). Ако не вярвате на мен, опитайте да изслушате един много по-интелигентен човек - Ванеса и тя ще ви каже същото :)


Не знам дали промяната винаги е за добро, най-малкото ни учи да сме гъвкави в канализирането на енергията. Днес ще ви разкажа за една положителна промяна. На фона на по-глобалната идея за движение напред по-горе, нека разбием нещата в детайли и да си поговорим за това как промяната я има и в най-малките неща. В навиците, например!

Още едно потвърждение, че нищо във Вселената не е случайно - от съвсем скоро започнах да следя канала на прекрасната Marie Novosad , а тя постоянно говори как обича да експериментира и да пробва нови продукти за кутикули. И аз като човек, който почти никога не е имал проблеми с кутикулите и по тази причина никога не е ползвал разните му там масла, олиа и мазнини, се зачудих какво толкова се вълнува това момиче. И, разбира се, поисках да променя своите навици и да добавя нанасянето на олио за кутикули към грижата за ноктите. И понеже за Star Nails Bulgaria работят не просто хора, които разбират от продукти за маникюр, грижа за ръцете, цветове и реклама, а и телепати, SNB медно масло за нокти се оказа в ръцете ми няколко дни по-късно. Каква приятна изненада, нали?

Предполагам че има и други момичета като мен, на които не им се налага да се грижат често за кутикулите, или пък не знаят какво е това, или просто не знаят какво точно трябва да правят, а днешната статия е основно информативна, нека започнем по реда, по-който аз се информирах за нещата. След кратка справка с Google разбрах що е то кутикули и как е правилно да се грижа за ноктите си или иначе казано защо ми трябва масло за кожичките и кога точно да го вмъкна като стъпка от рутината.

След като вече научих тези неща беше време да пристъпя към тестът на медното масло за нокти и да събера лични впечатления. Днес ще си позволя едно малко по-различно описание. Основната причина е, че през последните месеци съм в период, в който ноктите ми не са загрозени от пораснали кожички и не мога да кажа че имам някаква необходимост да работя по този проблем. Но ето как възприех продуктът с пет от шестте си сетива:

Зрение
Типичната за продуктите на Star Nails Bulgaria правоъгълна (защото паралелепипедна не звучи добре) опаковка, която на мен лично много ми харесва. Четката отново е широка и плоска като при лаковете за нокти, което я прави удобна за ползване и противно на очакванията - достатъчно детайлна, за да не се омазвам. 

Слух
При разклащане звукът е като от бистра течност, което според мен не кореспондира много с определението "олио". Образуват се мехурчета.

Вкус
Тук нямам какво да коментирам по обясними причини :)

Обоняние
Макар и първоначалното ми очакване да беше за аромат на мед, по този параграф се изненадах. Трудно ми е да определя аромата на продукта, дори ми е трудно да определя категорията. Не е точно сладък, не е точно цветен, нито точно свеж и определено ми напомня на нещо от миналото, все си мисля за онези гланцове за устни рол-он, които ползвахме като малки. Предполагам това е ароматът на мед смесен с масло от жожоба, но не мога да твърдя със сигурност. Ароматът се задържа за кратко след нанасяне, но не е дразнещ, нито силен.

Осезание/усещане
Отново си мисля, че течността е по-бистра от това, което си представям като олио. Почти мога да го определя като текстурата на сухите масла за коса, която първоначално и много за кратко ти се струва мазна и гъста, а после някак магически се абсорбира и не остава нищо мазно и неприятно след себе си. Тук усещането ми е същото, а и принципът на действие ми се струва така замислен.

Като цяло на мен ми е много приятно да използвам този продукт, без да мисля че имам плачеща нужда. Нанасям го вечер преди лягане, което се оказва няма особено значение, защото олиото попива много бързо и не остава мазен слой, важното е просто да не го отмиете преди да е активирало полезните си действия. Нанасям го и на ноктите, както съветва производителя и го разтривам в кожата наоколо, Не знам дали наистина действа в насока ноктите да растат бързо, моите винаги са си растяли бързо, Нокътната ми плочка не е започнала да се омазнява до степен да пречи на трайността на лака за нокти. Вярвам че продуктът допринася за това ноктите да са по-здрави, макар че аз си имам друг вечен любимец и се кълна само в него - диамантеният заздравител на Star Nails Bulgaria. Колкото до кожата около ноктите - определено я усещам по-мека и по-еластична дори и след не толкова дълъг период на ползване. Мисля, че медното масло е чудесен продукт, с който може да поддържате ноктите и кожата около ноктите си в добър и здрав вид, но ако търсите по-интензивен продукт, съветвам да погледнете каталога на Star Nails Bulgaria за други предложения :)







2 коментара:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)