неделя, 1 февруари 2015 г.

Basic


Като потребители на козметика сме успели да изградим определени навици, които смятаме за правилни и логични. Един от тях е последователността на използване и нанасяне на продукти. Не говоря за това дали слагаме първо спирала или очна линия, нито дали първо нанасяме сенки, а след това фон дьо тен, или действаме в обратна последователност. В по-мащабен план, искам да поговоря за продуктите-бази. 
Използването на база има свои определени и неоспорими цели. Базите са създадени, за да подготвят кожата/косата/ноктите за всички останали стъпки, които следват. Базите овлажняват и предпазват от продукти, които имат склонност да пресушават и разрушават хидробаланса на кожата. Базите обикновено са защитен слой, който поставяме като бариера между повърхността на нашия организъм (най-често кожата) и околната среда и евентуалните нарушители на доброто ни здраве и комфорт. Базите, освен това, имат и естетични цели. Тези за лице, например, създават гладка и безупречна основа, която покрива несъвършенствата и превръща лицето ни в платно, върху което да творим със замах.
Всичко написано до този момент е добре известно на всички ни. И тук възниква моят въпрос - защо, осъзнавайки важния характер на това, да използваме база, често пропускаме тази за нокти?
Вдъхновена от чудесните продукти, които Star Nails Bulgaria предлагат на пазара и възможността ми да изпробвам един от тях, реших да обърна внимание ви към темата за базите за нокти и тяхната задача.
Тук е моментът да формулирам най-честата причина за това да пропускаме основата за нокти в хронологията на рутината за ноктите. Мързел. О,да, мързел. Аз, а сигурна съм и вие, се изнервяте достатъчно, докато изчаквате да изсъхне лакът за нокти, кому е нужен още един слой продукт? Сетете се за това следващия път, когато поставяте топ лак или допълнителен ефект върху основния цвят на ноктите. Докато ефектите и топовете имат основната задача да правят ноктите ни по-красиви, напомням, че основата е нужна, за да бъдат те по-здрави. Приемам я като дългосрочна инвестиция в добрия външен вид на ръцете ми.
От края на лятото използвам продуктът 3 в 1, който ми бе изпратен за проба от Star Nails Bulgaria - заздравител, база и топ, всеки път, когато нанасям лак за нокти, независимо от бранда. Това, което се случи е, че външните белези на нездрави нокти напълно изчезнаха. Нокътната ми плочка отдавна вече не пожълтява, а цялостта й се нарушава изключително трудно - не се цепи, чупи, бели. Със сигурност действието на продукта All in one се проявява и като незабележима защита и подобряване на състоянието на ноктите извън видимите признаци.
Защо от SNB препоръчват да се използва база за нокти?
Реших да се допитам да професионалистите, за да разбера как точно работи базата. В стремежа си да създадат удобни за ползване и качествени лакове за нокти, от ''Стар Нейлс България'' създават формула с изключително наситен пигмент и завидна издръжливост (напомням ви, че лаковете на бранда изглеждат безупречно на ноктите ми по цяла седмица). За да са сигурни, че тези лакове няма да повредят и най-фината нокътна плочка, те препоръчват употребата на защитен слой. Продуктът All in one е обогатен с екстракт от ехинацея, листата на маслиново дърво и касис, подсилен с витамин Е. Това означава, че едновременно със защитата, той подобрява състоянието на ноктите, като възвръща еластичността им. Освен това позволява гладкото и безупречно нанасяне на лак за нокти, което от своя страна спестява време. И като добавка гарантира дълготрайност на маникюра.

Разбира се, на пазара има богат избор от подобен род продукти. Аз споделям моя опит с продукт, от който съм много доволна. SNB като цяло предлагат различни варианти, формулите им са разработени без толуен, формалдехид и дибутин фталат, които са вредни съставки. Ако се спрете на бранда като вариант, мисля че индивидуалните ви нужди ще бъдат удовлетворени напълно - предлагат се бази за сухи, чупливи, увредени нокти, грижа за след отстраняване на ноктопластика и още много, може да ги разгледате тук.


*Тази публикация не е спонсорирана, а самоинициирана и мнението, което съм споделила в нея е напълно неповлияно.

7 коментара:

  1. Отговори
    1. Yes, it is one of my favourites in my collection :) Perfect for the upcoming Spring!

      Изтриване
  2. Аз пък точно обратното... От години поставям база върху ноктите си, но такава върху лицето все още изпускам. Много ми е неприятно силиконовото усещане. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Браво на теб, че имаш създаден навик за базата за нокти :) И аз не съм редовна с базата за лице, обичам да се оправдавам, че ежедневният ми крем е моята основа, хихи :) В крайна сметка самата база за лице, като продукт, рядко има защитните свойства на базата за нокти и е по-скоро продукт за естетически цели :)

      Изтриване
  3. С нетърпение очаквам да го видя на ръцете ти. Много искам за пролетта и аз нещо подобно. Чудесен цвят! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз вече имам снимки с него, може да ги видиш тук: http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/2014/10/down-by-seashore.html
      Много готин цвят се оказа, беше ми странен в бутилчицата, но на ноктите е много красив :)

      Изтриване
    2. Аз вече имам снимки с него, може да ги видиш тук: http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/2014/10/down-by-seashore.html
      Много готин цвят се оказа, беше ми странен в бутилчицата, но на ноктите е много красив :)

      Изтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)