петък, 31 май 2013 г.

Hair Talk

I`m,actually,afraid to write about my hair.My hair is really thin and tears a lot congenital.There is no shampoo,mask or conditioner on this planet,that can make my hair beautiful like in an advertisement,but some products can improve its condition.Next in my wishlist are the Macadamia products,that I heard so much good words about and which are highly recommended from Mery from Womanberry.
My hair is naturally shiny,which is the only good thing about it.It is really curly,which makes it hard to style,but I learnt to love my natural curly hair,so I don`t have problems with that.
My scalp greases really fast,so I wash my hair every day.I don`t believe,that it is bad for you to wash your hair every single day!There are so many good everyday shampoos and products on the market,so it is unnecessarily to have greasy and dirty hair the whole week.The condition of my hair has not deteriorated because of the everyday care.
My hair grows fast,but when it reaches a certain lenght,it just stops.I don`t know if this is because my hair is curly and I can`t noticed it growing up,or for some other reasons.
I`ve been to a hairdresser just a few times in my life.First,because I can trim my ends on my own,second,because I always cry after beeing in the hair salon,because I never like the result and third,because of my hair growing up so slowly after a certain lenght,I practically don`t need it.
I`ve never dyed my hair in my life.My first similar experiance was the last summer,when a hairdresser made me some light blonde highlights.I liked my hair back then,but now,after almost a year,I like it even more!The highlights now are really natural looking and settled and I adore the ''ombre'' effect.Otherwise,my natural colours is medium dark chesnut,with blonde and red highlight-I have my mother`s haircolour.
*
Малко ме е страх да пиша за косата ми,всъщност.Тя е много тънка,рядка и се къса доста по рождение.Не съществува шампоан,маска или балсам,които да я направят хубава,като на момичетата от рекламите,но някои продукти чувствително подобряват състоянието й.Сега в списъка ми са продуктите на Макадамия,за които не спирам да чета прекрасни отзиви и по които много ме запали Мери от Womanberry.
Косата ми е лъскава по рождение(поне едно хубаво нещо за нея).Много е къдрава и ми е трудно да я стилизирам,изправям и накарам да стои в едно положение!Но съм се научила да обичам къдравата ми коса и сигурно съм едно от малкото къдрокоси момичета,които не мечтаят за права коса:)
Скалпът ми се омазнява много бързо,така че ми се налага да мия косата ми всеки ден.Не съм фен на ''философията''че ежедневното миене е вредно за косата!На пазара вече има достатъчно щадящи продукти за ежедневна грижа,така че за мен е излишно ходенето цяла седмица с мазна и мръсна коса.Състоянието на косата и скалпа ми не се е влошило от ежедневната грижа.
Косата ми расте бързо,но стигне ли една определена дължина-спира,независимо колко я подрязвам и с какво я мажа.Не знам,дали това се дължи на факта,че е къдрава и е трудно да се забележи растежа,или по някакви други,нейни си капризи.
Доверявала съм се на фризьор едва няколко пъти в живота ми.Първо,защото и сама си подрязвам връхчетата съвсем успешно,второ,защото винаги плача след престой във фризьорския салон и не одобрявам резултата и трето,защото косата ми расте бавно,достигайки определена дължина,така че няма нужда.
Никога не съм боядисвала косата ми и първото подобно изживяване бе миналото лято,когато фризьорка ми направи светли кичури.Тогава много харесах новия си и свеж вид,но сега,почти година по-късно,се харесвам още повече.Кичурите не са така интензивни и са добили по-естествен вид,цветът се е ''поукротил'' и ми допада ''омбре'' ефектът.Иначе естествения ми цвят е кестеняв с руси и червени кичури-наследила съм косата на майка ми.


My natural hair.I have these ''springs'' nowadays.I love them-they give me playful appearance and sometimes it is really easy with them-I just go out of the shower and that is all I need-no styling,no heat tools!
*
Натуралната ми ''прическа''.Обичам тези ''пружинки''(или както майка ми ги нарича-белидъвчета).Те ми придават игрив вид и понякога е много лесно с тях-просто излизам от банята и това е всичко-без стилизиране,без преси и маши!


I love the Pantene products sooo much!I use them all my life and I haven`t find better shampoo and conditioner yet.Sometimes I love to experimente with new products,but I always go back to these.I switch the different kinds,but I love them all.Now I use these for tick and full hair.The shampoo can be used without the conditioner,also,because it is enough moisturizing for my hair,so that is what I do often.It foams amazing and only one wash is enough for really clean hair,but I love to wash my hair twice.I love the light consistency of it and absollutely adore the smell!Only this smell can make me feel clean and fresh.Oh,and it gives a lot of volume to my thin hair.Usually,after washing my hair with Pantene,it can make it to the third day,but as I said,I love it for a everyday care.
I am tempted to try the Loreal Proffesional hair care products,what do you think guys?
*
Обичам продуктите на ''Пантен''.Ползвала съм ги през целия ми живот и досега не съм намерила по-добри шампоан и балсам.Понякога експериментирам с нови продукти,но винаги се връщам към добрия стар ''Пантен''.Обичам да сменям различните видове и всички ми допадат.Сега ползвам този,който обещава да направи косата гъста и плътна.Често използвам шампоана без балсам,защото е достатъчно хидратиращ,за да се ползва и самостоятелно.Пени се прекрасно и дори едно измиване е достатъчно,за наистина чиста коса,но аз обичам да мия косата ми по два пъти.Обичам леката му консистенция и аромата-само този аромат ме кара да се чувствам наистина чиста и свежа!О,да не забравя,придава и доста обем на слабата ми и рядка коса.Обикновено,след измиване с ''Пантен'',косата ми изглежда прилично до третия ден,но както вече споменах,аз обичам да я мия всеки ден и ако не скърца от чистота,дори не си подавам носа навън :)
Сега съм изкушена да пробвам новите професионални продукти за коса на ''Лореал''.Вие какво мислите за тях?

I use this Nourishing mist for weak and brittle hair from Avon almost 3 months.The difference is not dramatic,but I like it.Actually,I am addicted to spraying something on my hair after shower.This one hydrates my hair well,trim it and makes it shinier.I use it only on wet hair,because the oils in this one are tooo heavy for me and grease my hair.
At first I didn`t like the herbal smell,but now it is not a problem for me.
*
Използвам този хидратиращ спрей от ''Ейвън'' почти 3 месеца.Разликата в косата ми в този период не е драматична,но ми допада с нещо.Да си призная,аз съм пристрастена,не мога да изляза от банята без да впръскам нещо,обикновено за да разреша по-лесно ''белидъвчетата'',иначе е голям зор.Този спрей хидратира косата ми прилично,заглажда я и я прави още по-лъскава.Използвам го само на мокра коса,иначе маслата в него ми идват тежички.
Първоначално не харесвах билковия му аромат,но сега не го забелязвам.


I can`t lie you,I bought this product only because of the smell.One year ago I used to HATE coconut,but now I love to smell coconut all the time.It reminds me of summer and beaches and coctails and other wonderful things.I can feel this smeel on my hair the whole day,it is strong enough.
I use this product more often,as my greasy hair need it,but I can`t resist the aroma!
It makes my hair soooo soft and shiny,I just love it!
*
Няма да ви лъжа,купих тази маска само заради аромата.Само до преди година МРАЗЕХ миризмата на кокос,но сега...мирише ми на море,на плаж и коктейли,на прекрасни неща.Силен е и се задържа в косата ми през целия ден,усещам го с всяко подухване на морския бриз.Косата ми все пак е къдрава и ''заключва'' ароматите за по-дълго.
Използвам маската по-често,отколкото омазняващата ми се коса има нужда,но не мога да устоя на аромата.Стига да слагам малко количество и да избягвам скалпа,някак си се разбираме с тази маска.Прави косата ми наистина мека и блестяща,просто го обичам!


Now this is product,that I don`t recommend,if you have thin and greasy hair-it will only strenghten these bad ''effects''.Yes,it defines my curls perfectly,so I use it sometimes,but it is really too heavy formula.
I include it hear,only because of its aroma-a little bit sweet,a little bit fresh,just the perfect aroma harmony!
*
Това е продукт,който не препоръчвам,ако имате тънка и склонна към омазняване коса-само ще засили тези неприятни ''ефекти''.Да,не мога да излъжа,наистина прави къдриците ми ''гъвкави'',подрежда ги красиво и косата ми не се наелектрезира,но го ползвам рядко,защото е доста тежичък за мен.
Включвам го тук само заради уханието му-мъничко сладък,мъничко свеж,идеалната ароматна хармония.


This mask is not mine,but sometimes I steal it from my mom.I don`t use it enough often to see some dramatic difference,but,yes,it is moisturizing,especially for a dyed hair.I love it mainly because of its aroma(again,what a surprise!)-sweet,bitter and almondy in the same time!This will make your hair smells amazing for days,and days,and...
*
Тази маска не е моя,но понякога открадвам мъничко от нея от майка ми.Не я ползвам достатъчно често,за да забележа някаква невероятна разлика,но,да,хидратираща е,особено за боядисана коса.Обичам я основно заради аромата(каква изненада!)-сладка,горчива и бадемова в същото време!Този продукт ще ароматизира косицата ви за дни напред.


This almond oil works miracles for me!I use it once every week,just a little drop on the dry ends of my hair for a couple of hours and then I wash it.It aliments my hair well and makes it softer.Strange,but my hair don`t get greasier after using it.I am really tempted to use other oild from the brand.
*
Това бадемово масло върши чудеса за мен!Използвам го веднъж седмично,само малка капчица,нанесена на сухите краища,държа го 2-3 часа и измивам.Подхранва косата ми добре и я прави по-мека.Странно,но не я омазнява допълнително.Много съм изкушена да пробвам и другите масла на ''Икаров''.


I use this brush from DM for a few years and I like it-it brushes my curly hair,without pain and tearing it.I brush my hair only when it`s wet,otherwise it is a torture for me.I love it,but I want to try the famous Tangle teaser.
*
Използвам тази чета от ДМ от няколко години-разресва къдравата ми коса без скубене и болки,без да я накъсва.Сресвам косата ми,само когато е мокра,иначе е голямо изтезание за мен.Обичам тази четка,но много искам да пробвам известния Tangle teaser.


And lastly-my 8 in 1 hot tools from Majesty.I HATE this flat iron/curlyng wand,I hate multifunctional tools in general,they promise a lot,but in the end,they are bad in everything.These are the worst spend 40 Euro in my life!
I don`t buy a new one only because i stopped using heat on my hair and I am more than happy with the condition of my hair since then!That is the best thing,that I`ve ever did for my hair.It is a big plus,that I don`t use hairspray anymore.
And just because I love hair accessories,here are a few pictures for some ideas.
*
Накрая-моята мултифункционална 8 в 1 джаджа от ''Маджести''.МРАЗЯ тази преса/маша,мразя мултифункционални уреди като цяло,те винаги обещават и свалят звезди,а на края не се справят с нищо както трябва.Най-зле похарчените ми 80 лв.,а си спомням,че ги събрах с много зор преди 7 години и с огромно удоволствие си купих пресата,което ме кара да съжалявам още повече.
Това,което ме спира да си купя нови уреди е решението,което взех-да не изгарям косата ми с разни уреди.И вече няколко месеца съм повече от щастлива от състоянието на косата ми,май е най-доброто нещо,което съм правела за нея.Тук отпадна и лакът за коса,което е още един голям плюс за мен.
И понеже обичам аксесоарите за коса и имам много-ето няколко снимки за вдъхновение:)







8 коментара:

  1. I love Avon products also :-) you look so cute on the first photo, such a cute baby you were :-) love your hair :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Your hair is beautiful. I would like to have naturally curly hair! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Your hair is beautiful!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  4. i have curls just like you :) it's hard to take good care of curls.

    ОтговорИзтриване
  5. Оооо половината ми пубертет мина в мечти да съм къдрава.И след като 6 месеца бях къдрокоса, осъзнах колко е трудно стилизирането й, и не е за мен.Сега съм напълно доволна от правата си коса :)) А аксесоари в косата много ти отиват :)

    ОтговорИзтриване
  6. :)) имаш страхотна коса :)) винаги съм доволна от Пантен, придава блясък и лекота и някакси я чувствам чиста - тази глава пълна с пеперуди и разни др малки гадинки. аз винаги съм си мечтала за къдрава коса - харесвам права на други хора, не и за себе си...затова се къдря всяка година! изтощава, съсипва, предизвиква пърхот, накъсва...но е най-красивото нещо на света за мен. :)) и всичките мъки* си заслужават щом все пак получаваш това, което искаш

    ОтговорИзтриване
  7. Имаш хубава коса! Поздравления!
    Веси

    http://nomatterwhatbeauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)